2016. augusztus 23., kedd

Back on track!

Vége a nyári lazulásnak, a szünet utáni legkipihentebb állapotomban vagyok (jesszus, ha ez a legjobb formám.. :D).
Szóval ideje blogolni. Ugyanis büszke vagyok magamra olyan szempontból, hogy nem csaltam túl sokat étkezésileg a nyáron, és a tavalyihoz képest sokkal-sokkal többet mozogtam.
Instagramon egy csomó képet felraktam, gondoltam ideje megírni a cikkeket, illetve csak úgy összegezni ide is a lényeget.
Előtte azonban gondoltam összegzem, hogy mik is történtek a nyáron.
Egyrészt visszaerősítettem a diétámat, amit januárban kitaláltam, és leírtam ide (kb. március óta nem fogytam egy dekát se, mert ellazultam :P). A kalória szegény innivaló volt kb. meg a jógázás ami megmaradt végig, bár a jóga is néha 1-1 hétre elmaradt.
Inni viszont csak teát, és vizet, vagy nyári nagy kedvencemet a citromos vizet ittam/iszom. Mindenki azt hitte, hogy bősz lúgosításban vagyok, közben csak a szomjamat oltotta remekül a citromos víz :).
Szóval június végén összeszedtem magamat, meg páromat, akinek izmosításra van szüksége, főleg hátizmokat a gerinc probléma miatt, hogy akkor edzzünk. Alapvetően a magam korlátainak átlépése érdekelt. Megragadott az a gondolat, hogy lássuk mit lehet kihozni ebből a testből, amim van, hogy nem szeretnék úgy élni, hogy fogalmam sincs, hogy mire vagyok igazándiból képes.
Na, mi ment nekem mindig is borzasztóan? A futás. Asztmás is voltam, allergiás is vagyok, meg nyár… De akkor is elmentem, vettem egy közepes árkategóriájú futócipőt (New Balance 590, rövid- és középtávra) és kitűztem, hogy minden vasárnap este futok. Az első alkalommal majd belepusztultam, még másnap reggel is éreztem a légcsövemben. A második alkalommal már jól bemelegítettem, megtaláltam a töltést is (Szeged), ahol kitűnően, viszonylag ember mentesen lehet futni :). Még mindig csak 1,3 km gyorsgyaloglás és 1,2 km futás egybe a teljesítményem, de eljutottam oda, hogy a futás valamiért csak egy jó dolog, jól érzem magam utána :). (plusz a cipőm olyan isteni, mintha felhőkön lépkednék, most már értem, hogy az emberek miért szeretik a futócipőket)
ez a kis drágám :)

A másik mumus a hasam, így sok utána olvasás után összeállítottam egy 40 perces programot, ami úgy megizzaszt mint a ló, de működik :). Megy a jóga is, illetve néha súlyzózok karra. Párom jár heti kétszer kondizni, be kéne csatlakoznom majd egy fenék-láb programmal, de arra még nem szántam rá magam, az a következő lépés :).
Voltunk egy hetet Mátrában nyaralni, minden nap gyalogoltunk sokat, nem estünk ki a rendszerből :).
Nem tudom mennyit fogytam így kb. 2 hónap alatt, még mindig nincs mérlegem, de rám jött egy régebbi farmerom, jó jel :).

Az étrendet pedig a következő posztok fogják illusztrálni :). Stay healthy, stay active, stay tuned! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése