2016. augusztus 24., szerda

Morning kickstarters! 2.

Instagramra sok képet töltöttem fel a reggelieimről, mert nyár lévén rengeteg a gyümölcs, és sokszor gyümölcsöt reggeliztem. Szépek, színesek, érdemes őket fotózni. Így ide is felteszek pár képet :)

Ilyen óriási áfonyám volt :) a salátában mézdinnye, alma és áfonya

Sárgadinnye, tökmag, aszalt vörösáfonya (itt még volt joghurt hozzá)

Mézdinnye, áfonya, aszalt vörösáfonya, lenmag

Sárgadinnye, áfonya, aszalt vörös áfonya. Hát nem szép?! :)

Mangó, málna, tökmag, chiamag, narancslével meglocsolva

Mézdinnye, szőlő, banán, lenmag, aszalt vörösáfonya. Őszülünk.


 A dinnye szinte mindig adott, mert pont akkorákat vettem, hogy egy reggelire elég, nem tudom mi lesz majd télen :S.Mint látható, már a joghurtot is elhagytam a gyümölcssalátákból, de hazudnék ha azt mondanám, hogy 2-2,5 óránál többet bírok ki gyümölcs reggelivel korgás nélkül :). Szóval rászoktam intuitíve a napi 5 étkezésre, mert muszáj 10-11 óraiznom. Hogy miket eszek ilyenkor az a következő poszt témája :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése